ΑΧΑΡΝΕΣ
Ενημερωτική εκδήλωση του δήμου Αχαρνών για την καλύτερη και ασφαλέστερη χρήση της ασύρματης επικοινωνίας
03/05/2019 15:13
1 '
Μια άκρως ενδιαφέρουσα και επίκαιρη εκδήλωση σχετικά με την ασύρματη επικοινωνία και τις επιδράσεις της στο ανθρώπινο περιβάλλον και τον ανθρώπινο οργανισμό πραγματοποιείται από τον δήμο Αχαρνών, τη Δευτέρα 6 Μαϊου, στις 6 το απόγευμα στην αίθουσα εκδηλώσεων του δημαρχείου.
Στο πλαίσιο της εκδήλωσης επιστήμονες που ασχολούνται άμεσα με το θέμα θα κάνει λεπτομερή παρουσίαση και ανάλυση των κινδύνων που συνδέονται με την ασύρματη επικοινωνία (wi fi, κινητά, ασύρματα τηλέφωνα). Επίσης, θα δοθούν σημαντικές συμβουλές για τα μέτρα προφύλαξης που μπορούμε να λάβουμε ώστε να αποφύγουμε τις συνέπειες από τα ηλεκτρομαγνητικά πεδία.
Σημειώνεται ότι είναι η πρώτη φορά που ο δήμος Αχαρνών αναλαμβάνει μια τόσο σημαντική πρωτοβουλία για το εν λόγω θέμα με σκοπό να ευαισθητοποιήσει και άλλους δήμους για τη μείωση των ορίων της ηλεκτρομαγνητικής ακτινοβολίας.










