ΑΧΑΡΝΕΣ
Ευχές Προέδρου Σχολικής Επιτροπής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης ενόψει εξετάσεων
22/05/2019 22:02
Ανανεώθηκε 23/05/2019 18:33
1 '
Με αφορμή το τέλος της σχολικής χρονιάς θα ήθελα να ευχηθώ σε όλους τους μαθητές όπως οπλιστούν με δύναμη, ψυχραιμία και αυτοπεποίθηση ώστε να καταφέρουν να αξιοποιήσουν τους κόπους όλων των προηγούμενων ετών.
Ωστόσο τα παιδιά θα πρέπει να έχουν πάντα στο μυαλό τους ότι οι συγκεκριμένες εξετάσεις δεν είναι η μοναδική ευκαιρία για να πραγματοποιήσουν τα όποια όνειρα τους.
Το ταξίδι τώρα ξεκινάει! Μη σταματάτε να ονειρεύεστε και να αγωνίζεστε συνεχώς για το καλύτερο.
Καλή επιτυχία και καλό καλοκαίρι!
Κοινοποιήστε την ανάρτηση:








