ΑΧΑΡΝΕΣ
Έσπασαν κάλπη σε εκλογικό τμήμα στο 1ο γυμνάσιο Αχαρνών
26/05/2019 16:46
Ανανεώθηκε 26/05/2019 17:11
1 '
Ένταση επικράτησε στο εκλογικό τμήμα του 1ου γυμνασίου Αχαρνών επί της οδού Λιοσίων, καθώς λίγο πριν ολοκληρωθεί η διαδικασία της ψηφοφορίας, άτομο γύρω στα 50, έσπασε μία από τις κάλπες που αφορούσαν στις δημοτικές εκλογές.
Σύμφωνα με πληροφορίες ο άνδρας- που δεν έχουν γίνει ακόμη γνωστά τα στοιχεία του- είχε έντονη συζήτηση με υποψήφιο πριν σπάσει την κάλπη. Στο σημείο βρίσκονται άνδρες της αστυνομίας.
Κοινοποιήστε την ανάρτηση:








