ΑΧΑΡΝΕΣ
Καθιστική διαμαρτυρία από την Ένωση γονέων Αχαρνών στη μνήμη του Μάριου-Δημήτριου Σουλούκου
03/06/2019 15:29
Ανανεώθηκε 03/06/2019 15:33
1 '
Ειρηνική κινητοποίηση με τη μορφή της Καθιστικής Διαμαρτυρίας πραγματοποιεί η Ένωση Γονέων Αχαρνών, το Σάββατο 8 Ιουνίου, στη μνήμη του αδικοχαμένου μαθητή Μάριου-Δημήτριου Σουλούκου. Η κινητοποίηση θα πραγματοποιηθεί έξω από το δημαρχείο Αχαρνών, στις 17:45.
Δύο χρόνια από την τραγική δολοφονία του Μάριου – Δημήτριου. 8 Ιουνίου – Ημέρα Μνήμης
Στη μνήμη του αδικοχαμένου μαθητή μας και στη μη απόδοση ευθυνών αυτά τα 2 χρόνια σας καλούμε σε ειρηνική κινητοποίηση με τη μορφή Καθιστικής Διαμαρτυρίας και κλείσιμο μιας ώρας της οδού Φιλαδελφείας (στο Δημαρχείο Αχαρνών), το Σάββατο 8 Ιουνίου και ώρα 17:45.
Κοινοποιήστε την ανάρτηση:








