KARTERIS KENTRIKIKARTERIS KENTRIKI

ΑΧΑΡΝΕΣ

Από Δευτέρα η καταγραφή των ζημιών από τους μηχανικούς του δήμου Αχαρνών

19/07/2019 16:47
1 '
ΕΛΤΑΕΛΤΑ
ARIS BANNERARIS BANNER

Από τη Δευτέρα θα μπορούν οι κάτοικοι των Αχαρνών να απευθύνονται στην πολεοδομία που βρίσκεται στον 3ο όροφο του δημαρχείου και να ζητούν καταγραφή ζημιών από τους μηχανικούς του δήμου.

Στο μεταξύ, αμέσως μετά τον σεισμό ενεργοποιήθηκε η πολιτική προστασία του δήμου, η οποία βρέθηκε για αυτοψία σε κτίρια του δήμου καθώς και δίπλα σε δημότες που είχαν ανάγκη.

MYSTERY POT PROTIMYSTERY POT PROTI
Κοινοποιήστε την ανάρτηση: