ΑΧΑΡΝΕΣ
Πρόσκληση σε 20 μαθητές ΕΠΑΛ από τις Αχαρνές για συμμετοχή σε εκπαιδευτική αποστολή προγράμματος Erasmus+
26/09/2019 06:50
1 '
Η Κοινοπραξία των σχολείων του 1ου Ε.Κ. Ανατολικής Αττικής/Συντονιστής με το 2ο ΕΠΑΛ Αχαρνών & το 1ο Εσπερινό ΕΠΑΛ Αχαρνών/Εταίροι, συμμετέχοντας στο πρόγραμμα Erasmus+, εγκρίθηκε να υλοποιήσει σχέδιο με τίτλο: «Εφαρμογή Σύγχρονων Συστημάτων Συμπαραγωγής Ενέργειας σε κτίρια.» και κωδ.: 2019- 1-EL01-KA102-062252. Το σχέδιο θα έχει διάρκεια 16 ημερών και θα υλοποιηθεί στην Γερμανία από 04/11/2019 έως και 19/11/2019, για εκπαιδευτικούς σκοπούς. Ο αριθμός των συμμετεχόντων έχει οριστεί σε 20 μαθητές. Το πρόγραμμα απευθύνεται σε μαθητές των παρακάτω τομέων των σχολείων της κοινοπραξίας:
- Μηχανολογίας
- Ηλεκτρολογίας
Το κόστος των αεροπορικών εισιτηρίων, του ξενοδοχείου, της ημιδιατροφής, της εκπαίδευσης και των εσωτερικών μετακινήσεων καλύπτονται από το Πρόγραμμα ERASMUS +.
Υποβολή αιτήσεων έως 27/09/2019
Για περισσότερες πληροφορίες επικοινωνήστε με τα τηλέφωνα: 210-2244210, 210 2400400.








