ΑΧΑΡΝΕΣ
Στη “φάκα” πιάστηκαν τρεις άνδρες στις Αχαρνές για κατοχή και διακίνηση ναρκωτικών
24/10/2019 12:41
1 '
Για διακίνηση και κατοχή ναρκωτικών συνελήφθησαν,στις Αχαρνές, τρεις άνδρες ηλικίας 28, 30 και 32 ετών οι οποίοι εντοπίστηκαν από αστυνομικούς των ΤΑΕ Δυτικής Αττικής εντός οχήματος να μεταφέρουν επιμελώς κρυμμένη σε ντουλαπάκι κάτω από το κάθισμα του συνοδηγού, ποσότητα ηρωίνης βάρους -1.013- γραμμαρίων, η οποία κατασχέθηκε.
Επιπλέον, κατασχέθηκαν και το χρηματικό ποσό των -1.970- ευρώ καθώς και τρία (3) κινητά τηλέφωνα.
Οι συλληφθέντες, με τη σε βάρος τους σχηματισθείσα δικογραφία από το Τμήμα Ασφάλειας Αχαρνών, οδηγήθηκαν στον κ. Εισαγγελέα Πλημμελειοδικών Αθηνών, ο οποίος τους παρέπεμψε στον Ανακριτή.
Κοινοποιήστε την ανάρτηση:








