ΑΧΑΡΝΕΣ
Εμπρησμός σταθμευμένου οχήματος στις Αχαρνές. Στο “πόδι” η Πυροσβεστική
28/10/2019 10:50
1 '
Συναγερμός σήμανε στην Πυροσβεστική για εμπρησμό αυτοκινήτου σε περιοχή των Αχαρνών, λίγο πριν τα μεσάνυχτα της Κυριακής.
Συγκεκριμένα, στις 23.44 στις Αχαρνές, στη συμβολή των οδών Γνώσεως και Ευμένους άγνωστοι έβαλαν φωτιά σε σταθμευμένο ΙΧ. Στην επιχείρηση κατάσβεσης συμμετείχαν 4 πυροσβέστες με 2 οχήματα.
Κοινοποιήστε την ανάρτηση:








