ΑΧΑΡΝΕΣ
Βραβεύει τους φοιτητές του ο δήμος Αχαρνών
20/12/2019 17:26
Ανανεώθηκε 20/12/2019 17:27
1 '
Προπαραμονή Χριστουγέννω, σε μια ιδιαίτερη βραδιά ο Δήμος Αχαρνών πρόκειται να τιμήσει,όπως κάθε χρόνο, τους εισαχθέντες φοιτητές σε Ανώτερα και Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα κατά τη σχολική – ακαδημαϊκή περίοδο 2018-2019.
Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί τη Δευτέρα 23 Δεκεμβρίου, στις 19:00 στην αίθουσα εκδηλώσεων «Μάριος Δημήτριος Σουλούκος» του Δημαρχιακού Μεγάρου Αχαρνών.
Ομιλία – χαιρετισμό θα απευθύνουν:
Ο Σεβασμιότατος Μητροπολίτης Ιλίου, Αχαρνών και Πετρουπόλεως κ.κ. Αθηναγόρας.
Ο Δήμαρχος Αχαρνών Σπύρος Βρεττός.
Η Αντιδήμαρχος Παιδείας, Πολιτισμού, Αθλητισμού & Νέας Γενιάς Λουίζα Κοσμίδου.
Ο πρόεδρος της Σχολικής Επιτροπής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ιωάννης Μίχας.
Η πρόεδρος της Ένωσης Συλλόγων Γονέων και Κηδεμόνων Δήμου Αχαρνών Ελένη Μότσια.
Θα ακολουθήσει η απονομή τιμητικών επαίνων, θα πραγματοποιηθεί κλήρωση δώρων για τους εισαχθέντες φοιτητές, ενώ δώρα θα δοθούν και από την Ένωση Συλλόγων Γονέων.










