KARTERIS KENTRIKIKARTERIS KENTRIKI

ΑΧΑΡΝΕΣ

Βραβεύει τους φοιτητές του ο δήμος Αχαρνών

20/12/2019 17:26
Ανανεώθηκε 20/12/2019 17:27
1 '
ΕΛΤΑΕΛΤΑ
ARIS BANNERARIS BANNER

Προπαραμονή Χριστουγέννω, σε μια ιδιαίτερη βραδιά ο Δήμος Αχαρνών πρόκειται να τιμήσει,όπως κάθε χρόνο, τους εισαχθέντες φοιτητές σε Ανώτερα και Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα κατά τη σχολική – ακαδημαϊκή περίοδο 2018-2019.

Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί τη Δευτέρα 23 Δεκεμβρίου, στις 19:00 στην αίθουσα εκδηλώσεων «Μάριος Δημήτριος Σουλούκος» του Δημαρχιακού Μεγάρου Αχαρνών.

Ομιλία – χαιρετισμό θα απευθύνουν:

Ο Σεβασμιότατος Μητροπολίτης Ιλίου, Αχαρνών και Πετρουπόλεως κ.κ. Αθηναγόρας.

Ο Δήμαρχος Αχαρνών Σπύρος Βρεττός.

Η Αντιδήμαρχος Παιδείας, Πολιτισμού, Αθλητισμού & Νέας Γενιάς Λουίζα Κοσμίδου.

Ο πρόεδρος της Σχολικής Επιτροπής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ιωάννης Μίχας.

Η πρόεδρος της Ένωσης Συλλόγων Γονέων και Κηδεμόνων Δήμου Αχαρνών Ελένη Μότσια.

Θα ακολουθήσει η απονομή τιμητικών επαίνων, θα πραγματοποιηθεί  κλήρωση δώρων για τους εισαχθέντες φοιτητές, ενώ δώρα θα δοθούν και από την Ένωση Συλλόγων Γονέων.

MYSTERY POT PROTIMYSTERY POT PROTI
Κοινοποιήστε την ανάρτηση: