ΑΧΑΡΝΕΣ
Νέο περιστατικό εμπρησμού οχήματος στις Αχαρνές
05/01/2020 15:31
1 '
Συνηθισμένο το σκηνικό που έστησαν, γι άλλη μια φορά, άγνωστοι στις Αχαρνές οι οποίοι εγκατέλειψαν και έκαψαν κλεμμένο όχημα τύπου τζιπ.
Το όχημα αφού εγκαταλείφθηκε, το περιέλουσαν με εύφλεκτο υλικό και το πυρπόλησαν στη διασταύρωση των οδών Λαδά και Τσιμισκή.Στο σημείο έφτασαν άμεσα οχήματα της ΕΛ.ΑΣ. και της Πυροσβεστικής.
Πληροφορίες: policenews.gr
Κοινοποιήστε την ανάρτηση:








