ΦΥΛΗ
«Φουλ» οι μηχανές στη θέρμανση των νηπιαγωγείων και δημοτικών του Δήμου Φυλής
07/01/2020 09:00
1 '
Οδηγία στους διευθυντές των νηπιαγωγείων και δημοτικών του Δήμου Φυλής, προκειμένου να ενεργοποιήσουν, από σήμερα Τρίτη, τα συστήματα θέρμανσης των σχολείων τους, απέστειλε ο πρόεδρος της πρωτοβάθμιας σχολικής επιτροπής Γιάννης Κρεμμύδας.
Όπως τονίζει στην επιστολή του, «δεδομένων των άσχημων καιρικών συνθηκών που επικρατούν στη περιοχή μας και προκειμένου δάσκαλοι και μαθητές να προσέλθουν στις σχολικές μονάδες της Α/ θμιας Εκπαίδευσης του Δήμου την Τετάρτη 8/1/ 2020, σ’ ένα ζεστό και φιλόξενο περιβάλλον, παρακαλούνται οι διευθυντές των δημοτικών σχολείων και οι προϊστάμενες των νηπιαγωγείων, να ενεργοποιήσουν τα συστήματα θέρμανσης (καλοριφέρ, air condition) των σχολείων από τις πρώτες πρωινές ώρες της Τρίτης 7/1/ 2020».
Η λειτουργία των συστημάτων θέρμανσης μια μέρα πριν κρίθηκε αναγκαία, καθώς οι χώροι των σχολείων έχουν παραμείνει χωρίς θέρμανση για μεγάλο χρονικό διάστημα, εξαιτίας των διακοπών Χριστουγέννων και Πρωτοχρονιάς.








