KARTERIS KENTRIKIKARTERIS KENTRIKI

ΑΧΑΡΝΕΣ

Την παραμονή του καζίνο της Πάρνηθας ζητά με ψήφισμά του το Δημοτικό Συμβούλιο Αχαρνών

20/01/2020 20:53
1 '
ΕΛΤΑΕΛΤΑ
ARIS BANNERARIS BANNER

Ψήφισμα για την παραμονή του Καζίνο της Πάρνηθας στις Αχαρνές ενέκρινε το Δημοτικό Συμβούλιο Αχαρνών, μετά από εισήγηση του δημάρχου Σπύρου Βρεττού.

“Σήμερα μετά από εισήγησή μου, το Δημοτικό Συμβούλιο Αχαρνών ενέκρινε ψήφισμα για την παραμονή του Καζίνο της Πάρνηθας και τη διερεύνηση τυχόν νομικών ενεργειών προκειμένου να αντιταχθούμε στην απομάκρυνσή του. Δεν υπάρχει περιθώριο για περαιτέρω μείωση εσόδων στον Δήμο Αχαρνών, ζητούμε την αναβάθμιση και όχι την απομάκρυνση του Mont Parnes”, αναφέρει σε ανάρτησή του ο κ. Βρεττός, στα social media.

MYSTERY POT PROTIMYSTERY POT PROTI
Κοινοποιήστε την ανάρτηση: