ΑΧΑΡΝΕΣ
Την παραμονή του καζίνο της Πάρνηθας ζητά με ψήφισμά του το Δημοτικό Συμβούλιο Αχαρνών
20/01/2020 20:53
1 '
Ψήφισμα για την παραμονή του Καζίνο της Πάρνηθας στις Αχαρνές ενέκρινε το Δημοτικό Συμβούλιο Αχαρνών, μετά από εισήγηση του δημάρχου Σπύρου Βρεττού.
“Σήμερα μετά από εισήγησή μου, το Δημοτικό Συμβούλιο Αχαρνών ενέκρινε ψήφισμα για την παραμονή του Καζίνο της Πάρνηθας και τη διερεύνηση τυχόν νομικών ενεργειών προκειμένου να αντιταχθούμε στην απομάκρυνσή του. Δεν υπάρχει περιθώριο για περαιτέρω μείωση εσόδων στον Δήμο Αχαρνών, ζητούμε την αναβάθμιση και όχι την απομάκρυνση του Mont Parnes”, αναφέρει σε ανάρτησή του ο κ. Βρεττός, στα social media.
Κοινοποιήστε την ανάρτηση:








