KARTERIS KENTRIKIKARTERIS KENTRIKI

ΑΧΑΡΝΕΣ

Στο Ρότερνταμ βρέθηκε το 12ο γυμνάσιο Αχαρνών για την προώθηση του Αδριάνειου Υδραγωγείου

02/02/2020 17:38
Ανανεώθηκε 02/02/2020 17:39
1 '
ΕΛΤΑΕΛΤΑ
ARIS BANNERARIS BANNER

Το 12ο Γυμνάσιο Αχαρνών συμμετέχει στο ευρωπαϊκό πρόγραμμα Erasmus+ Hadrian με σκοπό την προώθηση του Αδριάνειου Υδραγωγείου στο Ολυμπιακό Χωριό και τα Υδραγωγεία στο Ρότερνταμ της Ολλανδίας και στο Παλέρμο της Ιταλίας.

Η δεύτερη συνάντηση των συμμετεχόντων έγινε 16-23/12/2019 στο Ρότερνταμ με οικοδεσπότες την ομάδα STIPO. Στην ομάδα εργασίας συμμετείχε το 1ο ΓΕΛ Μεταμόρφωσης, το 8ο Γυμνάσιο Χαλανδρίου , η ομάδα “ΟΧΙ ΠΑΙΖΟΥΜΕ” και το Danilo Dolci. Το 12ο Γυμνάσιο Αχαρνών εκπροσώπησε ο εκπαιδευτικός κ. Φώτης Σαβούρης.

MYSTERY POT PROTIMYSTERY POT PROTI
Κοινοποιήστε την ανάρτηση: