ΑΧΑΡΝΕΣ
Στο Ρότερνταμ βρέθηκε το 12ο γυμνάσιο Αχαρνών για την προώθηση του Αδριάνειου Υδραγωγείου
02/02/2020 17:38
Ανανεώθηκε 02/02/2020 17:39
1 '
Το 12ο Γυμνάσιο Αχαρνών συμμετέχει στο ευρωπαϊκό πρόγραμμα Erasmus+ Hadrian με σκοπό την προώθηση του Αδριάνειου Υδραγωγείου στο Ολυμπιακό Χωριό και τα Υδραγωγεία στο Ρότερνταμ της Ολλανδίας και στο Παλέρμο της Ιταλίας.
Η δεύτερη συνάντηση των συμμετεχόντων έγινε 16-23/12/2019 στο Ρότερνταμ με οικοδεσπότες την ομάδα STIPO. Στην ομάδα εργασίας συμμετείχε το 1ο ΓΕΛ Μεταμόρφωσης, το 8ο Γυμνάσιο Χαλανδρίου , η ομάδα “ΟΧΙ ΠΑΙΖΟΥΜΕ” και το Danilo Dolci. Το 12ο Γυμνάσιο Αχαρνών εκπροσώπησε ο εκπαιδευτικός κ. Φώτης Σαβούρης.


Κοινοποιήστε την ανάρτηση:








