ΑΧΑΡΝΕΣ
Στον Ορειβατικό κόβει την πίτα της η Ένωση Γονέων Αχαρνών
06/02/2020 18:29
1 '
Σας προσκαλούμε στην κοπή της Βασιλόπιτας, την Κυριακή 9 Φεβρουαρίου 2020 και ώρα 18:30 που θα γίνει στον Ορειβατικό Σύλλογο Αχαρνών – αίθουσα “Νώντας Νίκας”(Λ. Φιλαδελφείας 126). Στην εκδήλωση θα βραβευθούν και οι μαθητές των σχολείων που διακρίθηκαν το 2019 σε διάφορους τομείς (Αθλητισμό, Διαγωνισμούς) κλπ.

Κοινοποιήστε την ανάρτηση:








