ΑΧΑΡΝΕΣ
Αυτοί οι σύλλογοι κόβουν την πίτα τους το Σαββατοκύριακο 15-16 Φεβρουαρίου
14/02/2020 19:33
1 '
Καλά κρατεί κι αυτό το Σαββατοκύριακο το έθιμο της βασιλόπιτας στις Αχαρνές! Το Σάββατο κόβουν την Πρωτοχρονιάτικη πίτα τους οι δύο ΟΜ ΣΥΡΙΖΑ Αχαρνών. Την Κυριακή 16 Οκτωβρίου ο “Αριστοτέλης” η Λαογραφική εταιρεία Θρακομακεδόνων συνδυάζει το “τερπνόν μετά του ωφελίμου” , παρουσιάζει τις δραστηριότητες της προηγούμενης χρονιάς, κόβει την πίτα της και τιμά τον πατέρα Αντώνιο από την “Κιβωτό” του Κόσμου. Τέλος, ο Όμιλος Φίλων Δημοτικής Πινακοθήκης Χρήστος Τσεβάς κόβει την πίτα του στην “Αυλή του Νώντα”, το μεσημέρι της Κυριακής 16 του μηνός.



Κοινοποιήστε την ανάρτηση:








