ΑΧΑΡΝΕΣ Πασχαλινές ευχές από τον πρόεδρο της ΣΤΑΣΥ Χάρη Δαμάσκο 17/04/2020 09:28 Ανανεώθηκε 17/04/2020 09:29 1 ' Ο πρόεδρος του Δ.Σ της ΣΤΑΣΥ Χάρης Δαμάσκος εύχεται Καλό Πάσχα και Καλή Ανάσταση. Κοινοποιήστε την ανάρτηση: