ΑΧΑΡΝΕΣ
Οικόπεδο-εστία μόλυνσης επί της οδού Μόλας. “Βουνά” τα μπάζα μετά από εργασίες
22/04/2020 19:15
Ανανεώθηκε 22/04/2020 19:16
1 '
Μπορεί, σήμερα, να γιορτάζεται η Παγκόσμια ημέρα της Γης, αλλά εδώ θα μιλήσουμε για τις ημέρες και τα έργα της ανευθυνότητας και της έλλειψης περιβαλλοντικής συνείδησης που έχουν αφήσει πίσω τους βουνά από μπάζα.
Υπάρχει ένα οικόπεδο επί των οδών Μόλας, Προκοπίου και Πάρου που-εδώ και πολλά χρόνια-έχει μετατραπεί σε αυτοσχέδια χωματερή. Συγκεκριμένα, κατά τις εργασίες της ασφαλτόστρωσης προ πολλών ετών, η εταιρεία απόθεσε μέρος των χωμάτων και μπαζών. Στη συνέχεια ήρθε η εταιρεία ύδρευσης η οποία σε κάθε επισκευή του δικτύου της, αποθέτει με τη σειρά της, νέα μπάζα. Σειρά είχε ο εργολάβος εταιρείας τηλεπικοινωνιών ο οποίος σκέφτηκε να συνεχίσει μια, απαράδεκτη, κατάσταση εφόσον δεν υπάρχουν και κυρώσεις. Πλέον, δε, όποιος θέλει αποθέτει χόρτα, ξερά κλαδιά, παλιά έπιπλα σε αυτό το χώρο. Οι κάτοικοι, όπως λένε, έχουν απευθυνθεί στις υπηρεσίες του δήμου,οι οποίες τους απαντούν ότι προβλέπονται συγκεκριμένες διαδικασίες καθώς το συγκεκριμένο οικόπεδο αποτελεί ιδιωτικό χώρο, ενώ παράλληλα οι εταιρίες που παράγουν μπάζα έχουν την υποχρέωση συλλογής τους.










