ΑΧΑΡΝΕΣ
Με αντιπροσωπεία του ΚΚΕ συναντήθηκε ο δήμαρχος Αχαρνών Σπ.Βρεττός
24/06/2020 19:24
1 '
Με αντιπροσωπεία του ΚΚΕ με επικεφαλής το μέλος της Κεντρικής Επιτροπής και βουλευτή του ΚΚΕ κ. Γιάννη Γκιόκα συναντήθηκε την Τρίτη (23/6) ο Δήμαρχος Αχαρνών Σπύρος Βρεττός. Στο κλιμάκιο που επισκέφθηκε το Δημαρχείο συμμετείχαν οι δημοτικοί σύμβουλοι με τη Λαϊκή Συσπείρωση Αχαρνών Βασίλης Τοπαλιανίδης και Γιούλη Αγγελοπούλου καθώς και οι Θάνος Τραβασάρος, Ειρήνη Συρρή και Γιώργος Τάτσης.
Κατά τη διάρκεια της συζήτησης αναδείχθηκαν τα προβλήματα που αντιμετωπίζει ένας από τους μεγαλύτερους δήμους της χώρας τόσο ως προς επίπεδο της πρωτοβάθμιας φροντίδας Υγείας, όσο και των σχολικών μονάδων και των υποδομών εν γένει. Ο Δήμαρχος αναφέρθηκε στην πληθώρα ενεργειών που έχουν γίνει από τη νέα δημοτική αρχή σε αυτή την κατεύθυνση, αλλά και στις προσπάθειες που κατέβαλλαν οι εργαζόμενοι του Δήμου κατά το προηγούμενο χρονικό διάστημα. Ο κ. Γκιόκας και η αντιπροσωπεία υποσχέθηκαν πως θα αναλάβουν πρωτοβουλίες για να αναδείξουν τις ανάγκες της πόλης των Αχαρνών.








