ΑΧΑΡΝΕΣ
Με μεγαλοπρέπεια ο Μέγας αρχιερατικός εσπερινός στον Ιερό Ναό Κοιμήσεως Θεοτόκου στις Αχαρνές(εικόνες)
15/08/2020 07:44
1 '
Με μεγαλοπρέπεια τελέστηκε χθες βράδυ, στον γεμάτο από κόσμο ναό της Κοιμήσεως Θεοτόκου Αχαρνών, ο Μέγας Πανηγυρικός Αρχιερατικός Εσπερινός, χοροστατούντος του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου Ιλίου Αχαρνών και Πετρουπόλεως κ.κ. Αθηναγόρα. Το Σάββατο 15 Αυγούστου πραγματοποιήθηκε ο Όρθρος και η Πανηγυρική Θεία Λειτουργία.
Στον εσπερινό το παρών έδωσαν οι αντιδήμαρχοι Μιχάλης Βρεττός, Νικόλαος Δαμάσκος, Άγγελος Αραμπατζής και ο ειδικός σύμβουλος για θέματα παιδείας Γιάννης Κατσανδρής.
Φωτογραφίες: Γιώργος Νιώρας-Αχαρναϊκή






Κοινοποιήστε την ανάρτηση:








