ΑΧΑΡΝΕΣ
Δεκατρία δημοτικά του Δήμου Αχαρνών στο πρόγραμμα “Σχολικά γεύματα”
01/09/2020 06:14
1 '
Δεκατρία δημοτικά σχολεία του Δήμου Αχαρνών δικαιούνται σχολικά γεύματα μέχρι την 31η Δεκεμβρίου 2020, λόγω της παράτασης του προγράμματος «Σχολικά Γεύματα 2019-20».
Όπως επισημαίνεται στην Υπουργική Απόφαση, το πρόγραμμα θα υλοποιηθεί κατά το διάστημα Σεπτέμβριος-Δεκέμβριος.
Δηλαδή γίνεται μια παράταση του προγράμματος της περσινής σχολικής χρονιάς, ίσως λόγω της καραντίνας και του lockdown σε σχολεία και επιχειρήσεις, όπου τα σχολεία έμειναν κλειστά για σχεδόν 3 μήνες, χωρίς να γίνεται αναφορά τι θα γίνει από τον Δεκέμβριο και μετά.

Κοινοποιήστε την ανάρτηση:








