ΑΧΑΡΝΕΣ
Τριάντα εθελοντικές αιμοδοσίες από τον Σύλλογο Κρητών Αχαρνών
06/11/2020 18:23
1 '
Την Κυριακή 1 Νοεμβρίου 2020 πραγματοποιήθηκε με επιτυχία η 30η Εθελοντική Αιμοδοσία του Συλλόγου Κρητών Αχαρνών.
Θα θέλαμε να πούμε ένα μεγάλο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ, σε όλους τους εθελοντές αιμοδότες, παλιούς και νέους, που μας τίμησαν με την παρουσία τους και ενίσχυσαν την Τράπεζα Αίματος του συλλόγου μας. Ευχαριστούμε επίσης θερμά την κινητή μονάδα του Γ.Ν. “Αγία Όλγα” και το ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό, για την πολύτιμη συμβολή τους στην ομαλή και σωστή διεξαγωγή της αιμοδοσίας.
Ακόμα, θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε το Δήμο Αχαρνών καθώς και το Δήμαρχο . Σπύρο Βρεττό, για την συμβολή του και την στήριξη του στο εγχείρημά μας. Tέλος, ευχαριστούμε θερμά τον “Ηπειρώτικο” φούρνο και την “Donutsmania” για τις ευγενικές τους χορηγίες.
Η εθελοντική αιμοδοσία δεν είναι απλώς μια πράξη αγάπης, είναι η έμπρακτη απόδειξη ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ και ΑΝΙΔΙΟΤΕΛΕΙΑΣ και αποτελεί ένα σημαντικό θεσμό για την τοπική κοινωνία μας.
Ευχόμαστε σε όλους υγεία και ανανεώνουμε το ραντεβού μας για την επόμενη αιμοδοσία.
Για το Δ.Σ. του Συλλόγου Κρητών Αχαρνών
Ο Πρόεδρος
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΓΙΑΝΝΟΥΛΗ








