ΑΧΑΡΝΕΣ
“Μάχη” για να μείνουν ανοικτοί οι δρόμοι στις Αχαρνές. Συνεργεία του δήμου εκχιονίζουν και ρίχνουν αλάτι
16/02/2021 13:36
Ανανεώθηκε 16/02/2021 13:37
1 '
Μάχη με τις άσχημες καιρικές συνθήκες δίνουν, διαρκώς, τα συνεργεία του δήμου Αχαρνών με επικεφαλής στις περισσότερες επιχειρήσεις τον δήμαρχο Αχαρνών Σπύρο Βρεττό και στελέχη της δημοτικής αρχής. Γίνεται προσπάθεια, στο αχανές οδικό δίκτυο των Αχαρνών, να παραμείνουν ανοικτές οι κύριες οδικές αρτηρίες της πόλης.
Σε ανάρτησή του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ο κ. Βρεττός ανέφερε: “Προσπαθούμε διαρκώς να είμαστε παντού, σε όλες τις περιοχές του δήμου, όσο δύσκολο κι αν είναι. Τα συνεργεία επιχειρούν στην Πλήθωνος Γεμιστού στη Λαθέα με σκοπό τη διάνοιξη των δρόμων. Ρίχνεται αλάτι στα εξής σημεία:Δημαρχείο, Κάραβος, Αγίας Τριάδος και Αριστοτέλους, Άγιο Διονύσιο, ΚΕΠ Κόκκινου Μύλου, Λεωφ. Δημοκρατίας στην Αγία Άννα,, Πανόραμα Κουλουράδες, Πλήθωνος Γεμιστού στο Αστυνομικό Τμήμα, Εργατικές Κατοικίες Προφήτη Ηλία και Άγιο Ιωάννη Ρώσσο”
Δεν ξεχνάμε ότι :Περιορίζουμε τις μετακινήσεις μας
- Για όποιον έχει ανάγκη, μπορεί να απευθυνθεί όλο το 24ωρο: Τηλεφωνικό κέντρο του Δήμου: 213-2072300
- Κοινοτικό κατάστημα Θρακομακεδόνων: 213-2140300
Κανείς δημότης δεν μένει μόνος του









