ΦΥΛΗ
Διάλεξη για τον Σακχαρώδη Διαβήτη στον Δήμο Φυλής με τη Μητρόπολη και παλαίμαχους καλαθοσφαιριστές της ΑΕΚ
08/11/2023 08:20
1 '
Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Διαβήτη, την Τρίτη 14 Νοεμβρίου 2023, ο Δήμος Φυλής, η Μητρόπολη Ιλίου, Αχαρνών και Πετρουπόλεως και ο Σύλλογος Παλαιμάχων καλαθοσφαιριστών της ΑΕΚ διοργανώνουν διάλεξη με θέμα: “Σακχαρώδης Διαβήτης και Παχυσαρκία, οι δίδυμες επιδημίες, ο ρόλος του αθλητισμού και της άσκησης”.
Θα μιλήσει ο ενδοκρινολόγος – διαβητολόγος και μέλος του κυπελλούχου Ευρώπης 1968 ομάδας της ΑΕΚ, δρ, Χρήστος Ζούπας.
Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί στις 7:00 το βράδυ στο Δημαρχείο Άνω Λιοσίων (αίθουσα Μελίνα Μερκούρη), ενώ την παρουσίαση και τον συντονισμό της θα έχουν η Βίκυ Φλέσσα και ο Γιάννης Σταθόπουλος.
Κοινοποιήστε την ανάρτηση:








