ΑΧΑΡΝΕΣ
Δύο μετάλλια στην Τσεχία για τις αθλήτριες της ομάδας τζούντο του ΕΟΣ Αχαρνών
25/02/2019 19:41
1 '
Συνεχίζονται οι επιτυχίες των αθλητών-τριών της ομάδας τζούντο του ΕΟΣ Αχαρνών στο εξωτερικό.
Συγκεκριμένα, δύο αθλήτριες που συμμετείχαν στο GRAND PRIX OSTRAVA της Τσεχίας κατάφεραν να διακριθούν. Η Συρινιδου Γαλήνη κατάφερε να κατακτήσει χάλκινο μετάλλιο στην κατηγορία – 48 kg( U-15) και η Μαρίλενα Γκογκουα ασημένιο μέταλλιο στα – 40kg (U-15).
Μπράβο για την προσπάθεια τούς και πολλά συγχαρητήρια σε όλους που είναι μαζί τούς.
Κοινοποιήστε την ανάρτηση:










