ΑΧΑΡΝΕΣ
Ενημερωτική συζήτηση για την Ένωση Γονέων Δ. Αχαρνών από διατελέσαντες προέδρους
02/11/2018 11:50
1 '
Συνάντηση μεταξύ των πρώην προέδρων της Ένωσης Γονέων Αχαρνών πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 31 Οκτωβρίου, μετά από πρόσκληση του μέλους του Δ.Σ της Ένωσης, Σωτήρη Κουφογεώργου.
Στη συνάντηση οι διατελέσαντες πρόεδροι της Ένωσης, ενημερώθηκαν σχετικά με τις πρόσφατες εξελίξεις στη λειτουργία του Διοικητικού Συμβουλίου της Ένωσης και συμφώνησαν ότι αυτό που προέχει είναι η διαφύλαξη του θεσμού της Ένωσης Γονέων που αποτελεί το δευτεροβάθμιο όργανο των συλλόγων Γονέων και προασπίζει, διεκδικεί και συμβάλει στην καλυτέρευση των συνθηκών μόρφωσης των μαθητών στα σχολεία του δήμου μας.
Κοινοποιήστε την ανάρτηση:








