ΑΧΑΡΝΕΣ
Επίσκεψη Σλοβάκων μαθητών στο 8ο γυμνάσιο Αχαρνών και στην Αθήνα
14/04/2019 10:25
1 '
Μετά το ταξίδι των μαθητών μας στην Αυστρία-Σλοβακία ήταν η σειρά των Σλοβάκων μαθητών και εκπαιδευτικών να «ανακαλύψουν τη χώρα μας». (7-10/4/2019). Εκτός από τους μαθητές του προγράμματος και πολλοί άλλοι μαθητές, εκπαιδευτικοί αλλά και γονείς συνέβαλαν με ενθουσιασμό στη φιλοξενία των παιδιών του συνεργαζόμενου σχολείου με μια σειρά δράσεων εντός και εκτός του σχολικού χώρου όπως ξενάγηση στο χώρο του σχολείου, συζητήσεις με ανταλλαγή απόψεων, παρουσίαση των ειδών της ελληνικής μουσικής και ζωντανή ελληνική μουσική, χορούς, παραδοσιακό σπιτικό φαγητό, ξεναγήσεις στην Ακρόπολη, το Μουσείο της Ακρόπολης και το Σύνταγμα, βόλτα στην Πλάκα και το Φλοίσβο.
Το «άνοιγμα» του σχολείου προσφέρει πολλαπλά οφέλη και είναι σημαντικό να διαχέονται σε όλη τη σχολική κοινότητα.
Η διοργάνωση της επίσκεψης των μαθητών του συνεργαζόμενου σχολείου έγινε από τη Βάντα Μποζέττο. Εκπαιδευτικοί που συνεργάστηκαν: Έλλη Περίσογλου, Δήμος Τσιμιλιώτης, Μαρία Ευκαρπίδου, Ρίτσα Σταθοπούλου, Σοφία Ηλιοπούλου και Ειρήνη Διαλλυνά.








