KARTERIS KENTRIKIKARTERIS KENTRIKI

ΑΧΑΡΝΕΣ

Με αγιασμό και γνήσιο ηπειρώτικο γλέντι ξεκίνησαν τα καλλιτεχνικά τμήματα της Ένωσης Ηπειρωτών Αχαρνών

11/10/2019 17:47
2 '
ΕΛΤΑΕΛΤΑ
ARIS BANNERARIS BANNER

Το Σάββατο 5 Οκτωβρίου  η Ένωση Ηπειρωτών Αχαρνών ξεκίνησε και επίσημα τη λειτουργία των καλλιτεχνικών της Τμημάτων με τον καθιερωμένο αγιασμό, τον οποίο ακολούθησε, ως είθισται, ηπειρώτικο γλέντι.

Από νωρίς το απόγευμα όλα ήταν έτοιμα και το βράδυ η βεράντα της Ένωσης Ηπειρωτών Αχαρνών υποδέχθηκε τα μέλη της και τους φίλους τους, οι οποίοι φορώντας το μεγαλύτερό τους χαμόγελο και με την καλύτερη διάθεση, ήρθαν να ανταμώσουν και πάλι και να ανταλλάξουν ευχές για μια ακόμα δημιουργική και επιτυχημένη χρονιά. Στην εκδήλωση παρευρέθηκαν επίσης εκπρόσωποι των πολιτιστικών φορέων της πόλης και των όμορων Δήμων, εκπρόσωποι της Δημοτικής Αρχής, καθώς και εκπρόσωποι της Πανηπειρωτικής Συνομοσπονδίας Ελλάδος.

Μετά το καλωσόρισμα της Προέδρου της Ένωσης Ηπειρωτών Μελπομένης Καράλη, ακολούθησε ο αγιασμός για τη νέα καλλιτεχνική χρονιά 2019-20 και αμέσως μετά ξεκίνησε ένα γνήσιο ηπειρώτικο γλέντι με την ορχήστρα του Αντώνη Κακούρη, ο οποίος ταξίδεψε τους παρευρισκόμενους στην Κόνιτσα, στο Πωγώνι, στο Ζαγόρι, στη Θεσπρωτία και σε όλη την Ήπειρο με πολύ κέφι, χορό και τραγούδι ως τις πρώτες πρωινές ώρες.

Η Πρόεδρος και τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου της Ένωσης Ηπειρωτών Αχαρνών ευχαριστούν από καρδιάς όλους όσους ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμά της και παρευρέθηκαν στην εκδήλωση και εύχεται στα μέλη της και τους μαθητές των καλλιτεχνικών Τμημάτων μια Καλή, Επιτυχημένη και Δημιουργική καλλιτεχνική χρονιά.

Το Διοικητικό Συμβούλιο

της Ένωσης Ηπειρωτών Αχαρνών

MYSTERY POT PROTIMYSTERY POT PROTI
Κοινοποιήστε την ανάρτηση: