ΑΧΑΡΝΕΣ
Μετά τις 15:00 μόνο για το Καζίνο η χρήση του τελεφερίκ. Από τις 10:00-15:00 ανάλογα με τις καιρικές συνθήκες η επιβίβαση των επισκεπτών
04/01/2019 12:45
1 '
Η εταιρεία Ελληνικό Καζίνο Πάρνηθας ΑΕ ανακοινώνει ότι από σήμερα Παρασκευή 4/1 έως και Δευτέρα 7/1 η επιβίβαση στο Τελεφερίκ και πρόσβαση επισκεπτών στον Εθνικό Δρυμό, μέσω του κτιριακού Συγκροτήματος του Mont Parnes, θα είναι εφικτή από 10:00-15:00.
Αυτό εφόσον το επιτρέπουν οι καιρικές συνθήκες και η κακοκαιρία Σοφία και κρίνεται ασφαλής η πρόσβαση του κοινού, με βάση τους κανόνες λειτουργίας και ασφαλείας τουριστικών αναβατήρων (τελεφερίκ).
Oπως αναφέρει το ΑΠΕ-ΜΠΕ, μετά τις 15:00, η χρήση του τελεφερίκ θα επιτρέπεται μόνον για τους επισκέπτες του Regency Casino Mont Parnes.
Κοινοποιήστε την ανάρτηση:








