11.4 C
Athens
23 Φεβρουαρίου 2024
spot_img
spot_img
ΑρχικήΤΟΠΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣΑΧΑΡΝΕΣΟΑΣΑ: Ξεκινά ο διαγωνισμός για τις λεωφορειακές γραμμές σε Ανατολική και Δυτική...

ΟΑΣΑ: Ξεκινά ο διαγωνισμός για τις λεωφορειακές γραμμές σε Ανατολική και Δυτική Αττική

- Advertisement -

Τη διακήρυξη του διαγωνισμού για την «Παροχή Υπηρεσιών Επιβατικών Μεταφορών με Αστικά Λεωφορεία στην Ανατολική και Δυτική Αττική» δημοσιοποίησε ο ΟΑΣΑ. Πρόκειται ουσιαστικά για τον διαγωνισμό μέσω του οποίου θα γίνει πράξη η συνέχιση της παραχώρησης των γραμμών, οι οποίες τα τρία τελευταία χρόνια εκτελούνται από εταιρείες ΚΤΕΛ μέσω των σχετικών συμβάσεων που υπογράφηκαν με τον ΟΑΣΑ.

- Advertisement -
- Advertisement -

Η παραχώρηση θα έχει διάρκεια 8 έτη, με τον συνολικό προϋπολογισμό να ανέρχεται σε 400.335.797,3 ευρώ πλέον ΦΠΑ 13%. Ο διαγωνισμός χωρίζεται σε δύο τμήματα, με τους συμμετέχοντες να καλούνται να υποβάλλουν προσφορές για το ένα ή και τα δύο τμήματα:

  • το πρώτο, αφορά 25 γραμμές της Ανατολικής Αττικής (προϋπολογισμός 196.003.021,16 ευρώ χωρίς ΦΠΑ). Τις τυπικές καθημερινές μέρες θα πραγματοποιούνται 1.188 δρομολόγια από 96 οχήματα, 30 εκ των οποίων αρθρωτά και 5 midi.
  • το δεύτερο, αφορά 38 γραμμές της Δυτικής Αττικής (προϋπολογισμός 204.332.776,15 ευρώ χωρίς ΦΠΑ). Τις τυπικές καθημερινές μέρες θα πραγματοποιούνται 1.757 δρομολόγια από 115 οχήματα, 3 εκ των οποίων midi.

Ο/οι ανάδοχος/οι θα πρέπει να χρησιμοποιήσουν καινούρια, ντιζελοκίνητα λεωφορεία αστικού τύπου, κατηγορίας EURO VI ή νεότερα, με χαμηλό δάπεδο. Τα λεωφορεία θα φέρουν Ευρωπαϊκή Έγκριση Τύπου και όλα τα απαραίτητα πιστοποιητικά. Πέρα από τα λεωφορεία που θα χρησιμοποιούνται καθημερινά για δρομολόγια, πρέπει να υπάρχουν και εφεδρικά τα οποία θα φτάνουν το 10% του στόλου (περιλαμβάνονται στους παραπάνω αριθμούς).

Τα νέα λεωφορεία θα πρέπει να δρομολογηθούν εντός 9 μηνών από την υπογραφή της σύμβασης. Στα λεωφορεία, τα οποία θα «ντυθούν» στα χρώματα του ΟΑΣΑ, θα πρέπει να εγκατασταθεί εξοπλισμός τηλεματικής και ηλεκτρονικού εισιτηρίου, με έξοδα του αναδόχου (θα καλύπτει την  εγκατάσταση, παραμετροποίηση, λειτουργία, συντήρηση κ.λπ.) και υπό την επίβλεψη του ΟΑΣΑ. Τα συστήματα αυτά θα πρέπει να λειτουργούν πλήρως (συμπεριλαμβανομένης της ενημέρωσης από τις έξυπνες στάσεις και την εφαρμογή τηλεματικής) πριν τη δρομολόγηση των λεωφορείων. Η συντήρηση των οχημάτων θα καλύπτεται επίσης εξ ολοκλήρου από τον ανάδοχο.

Σύμφωνα με τους όρους του διαγωνισμού, οι συμμετέχοντες θα πρέπει να είναι εταιρείες εγκατεστημένες στην Ελλάδα, με το μέσο γενικό κύκλο εργασιών κατά τα τελευταία 5 χρόνια (ή λιγότερα, αν είναι νεότερες εταιρείες) να φτάνει τα 30 εκατ. ευρώ. εκ των οποίων τα 20 εκατ. ευρώ να προέρχονται από οδικές επιβατικές μεταφορές. Επιπλέον, κατά την τελευταία 5ετία απαιτείται να έχουν αναλάβει τουλάχιστον μία ανάλογη σύμβαση επιβατικών μεταφορών (δημόσιων ή ιδιωτικών) με μέγεθος στόλου τουλάχιστον 50 λεωφορεία. Δεν αποκλείεται επίσης το ενδεχόμενο μέρος της σύμβασης να δοθεί ως υπεργολαβία σε τρίτες εταιρείες.

Οι σχετικές προθεσμίες για την υποβολή προσφορών αναμένεται να οριστούν σε δεύτερο στάδιο, μέσα στις επόμενες εβδομάδες. Υπενθυμίζεται ότι πρόσφατα ο ΟΑΣΑ προχώρησε στην επέκταση της σύμβασης με τα ΚΤΕΛ για δύο μήνες, ως τον ερχόμενο Δεκέμβριο, αφήνοντας ανοικτό το ενδεχόμενο και για νέα επέκταση αν ο τρέχων διαγωνισμός δεν έχει ακόμα ολοκληρωθεί.

Πηγή: athenstransport.com

- Advertisement -


Ακολουθήστε το doxthi.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τις ειδήσεις.

- Advertisment -spot_img
- Advertisment -spot_img
- Advertisment -spot_img
- Advertisment -spot_img
- Advertisment -spot_img
- Advertisment -spot_img

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ