Στο βίντεο που τραβήχθηκε πριν δύο χρόνια και καταγράφηκε από άλλον οδηγό, ένα όχημα του ΟΑΣΑ αφού αποβίβασε και επιβίβασε επιβάτες σε μία στάση, συνέχισε το δρομολόγιό του, το οποίο παραλίγο να χαρακτηριστεί ως μοιραίο. Και αυτό γιατί λίγο μέτρα πιο κάτω, μία γυναίκα επιχείρησε να διασχίσει τον δρόμο, χωρίς να κοιτάξει αν έρχεται κάποιο όχημα. Μάλιστα σαν να έφτανε αυτό, όχι απλά δεν τρέχει, αλλά μόλις βλέπει το λεωφορείο να έρχεται «παγώνει» στην μέση του δρόμου και σηκώνει το δεξί χέρι.
Ο οδηγός όμως, δείχνει τρομερά αντανακλαστικά και με ένα γρήγορο ζιγκ-ζαγκ καταφέρει να την αποφύγει, την ώρα μία άλλη γυναίκα που βρίσκεται μέσα στο λεωφορείο ακούγεται να λέει: «Πλάκα κάνεις…».








