KARTERIS KENTRIKIKARTERIS KENTRIKI

ΑΧΑΡΝΕΣ

Αγωνιστική υποδοχή στην ηγεσία του υπουργείου Υγείας στην Πολυκλινική Ολυμπιακού Χωριού

12/02/2019 07:58
1 '
ΕΛΤΑΕΛΤΑ
ARIS BANNERARIS BANNER

Αγωνιστική υποδοχή στην ηγεσία του υπουργείου Υγείας πραγματοποίησαν το πρωί της Δευτέρας 11 Φλεβάρη Σωματεία και φορείς του Μενιδίου στην Πολυκλινική του Ολυμπιακού Χωριού.

Η ηγεσία του υπουργείου Υγείας είχε προγραμματίσει επίσκεψη στην Πολυκλινική στις 11 π.μ. για να υπογράψει τη σύμβαση της «Ανώνυμης Εταιρείας Μονάδων Υγείας» (ΑΕΜΥ) με το Κέντρο Υγείας Αχαρνών, κατοχυρώνοντας έτσι παραπέρα τη Σύμπραξη Δημόσιου και Ιδιωτικού Τομέα (ΣΔΙΤ) και υποβαθμίζοντας ακόμη περισσότερο τις παροχές Υγείας για τους εργαζόμενους και τη νεολαία της περιοχής.

Ωστόσο, κάτω από την αγωνιστική παρέμβαση των σωματείων δεν εμφανίστηκε κανείς εκπρόσωπος του υπουργείου. Πάντως, όπως αναφέρουν τα σωματεία, το ερώτημα είναι ένα: Αν η σύμβαση υπογράφηκε στα «μουλωχτά» ή θα υπογραφεί τις επόμενες μέρες χωρίς την «ενοχλητική» παρουσία και φωνή των εργαζομένων και του λαού της περιοχής.

Στη συγκέντρωση παραβρέθηκε ο Βασίλης Τοπολλιανίδης, υποψήφιος δήμαρχος Αχαρνών με τη «Λαϊκή Συσπείρωση». (Δείτε βίντεο ΕΔΩ)

Πηγή: https://www.902.gr/eidisi/ergazomenoi-symmahia/181453/agonistiki-ypodohi-stin-igesia-toy-ypoyrgeioy-ygeias-stin

MYSTERY POT PROTIMYSTERY POT PROTI
Κοινοποιήστε την ανάρτηση: