ΑΧΑΡΝΕΣ
“Το ξύλο βγήκε από τον παράδεισο” στο 11ο δημοτικό Αχαρνών το Σάββατο 8 Ιουνίου
05/06/2019 17:35
2 '
Τη λήξη της σχολικής περιόδου θα γιορτάσει δεόντως το 11ο δημοτικό Αχαρνών και ο σύλλογος γονέων του σχολείου, το Σάββατο 8 Ιουνίου, στις 7 το απόγευμα.
” Το σχολείο τελείωσε ώρα για παιχνίδι θα κάνω ένα όμορφο και μακρινό ταξίδι” Πλοηγοί σε αυτό το ταξίδι θα είναι τα παιδια της ΣΤ΄Δημοτικού .
Εμείς θα φροντίσουμε να σας ταξιδέψουμε δεκαετίες πίσω τότε που η Αλίκη Βουγιουκλάκη και ο Δημήτρης Παπαμιχαήλ ήταν ακόμα νέοι..
Να έχετε μαζί σας χαμόγελο και καλοκαιρινή διάθεση κ όλα θα πάνε κατ’ ευχήν.
Θα γελάσουμε , θα συγκινηθούμε, θα διασκεδάσουμε και φυσικά θα χορέψουμε.
Σας περιμένουμε όλους μικρούς και μεγάλους να αποχαιρετήσουμε τα παιδιά της ΣΤ αλλα και να γιορτάσουμε το τέλος της σχολικής χρονιάς.
ΜΗΝ ΛΕΙΨΕΙ ΚΑΝΕΙΣ !!!! ΘΑ ΧΑΣΕΤΕ …
Μετά το τέλος της γιορτής θα συνεχίσουμε στο επάνω προάυλιο για φαγητό χορο και διασκέδαση
ΚΑΛΗ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ….








