ΑΧΑΡΝΕΣ
Στην Ιταλία αντιπροσωπεία του Γυμνασίου Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης Δ. Αχαρνών για το Erasmus+
12/04/2019 09:17
1 '
Στη νότια Ιταλία και συγκεκριμένα στη Ταορμίνα της Σικελίας βρέθηκαν εκπαιδευτικοί και μαθητές του Γυμνασίου Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης του δήμου Αχαρνών, από τις 10 έως τις 17 Μαρτίου, στο πλαίσιο του προγράμματος Erasmus + με τίτλο Read to animate.
Στη δεύτερη, αυτή, μετακίνηση της αντιπροσωπείας του σχολείου οι πέντε μαθητές/τριες καθώς και οι καθηγητές τους άδραξαν την ευκαιρία να εμπλουτίσουν τις γνώσεις τους μέσω διαδραστικών δραστηριοτήτων και να ανταλλάξουν ιδέες και απόψεις που ενισχύουν την Ευρωπαϊκή διάσταση στην εκπαίδευση.
Επίσης, οι μαθητές φιλοξενήθηκαν σε οικογένειες του Ιταλικού σχολείου και έτσι τους δόθηκε η δυνατότητα να γνωρίσουν από κοντά τον τρόπο ζωής και την κουλτούρα των Ιταλών. Τόσο οι μαθητές όσο και οι καθηγητές επέστρεψαν με τις καλύτερες εντυπώσεις και πολύ όμορφες αναμνήσεις, ανυπομονώντας για το επόμενο εκπαιδευτικό ταξίδι.









