ΑΧΑΡΝΕΣ
Στην κορυφή της Πάρνηθας ανακοίνωσε ο Χάρης Δαμάσκος την υποψηφιότητά του για τη δημαρχία των Αχαρνών
21/11/2018 18:08
Ανανεώθηκε 21/11/2018 19:28
4 '
Την υψηλότερη κορυφή της Πάρνηθας, στις παρυφές της οποίας απλώνεται ο Δήμος Αχαρνών επέλεξε, συμβολικά και σημειολογικά, ο Χάρης Δαμάσκος για να ανακοινώσει την υποψηφιότητά του για το δημαρχιακό θώκο και το όνομα της παράταξής του “ΔΕΚΑ – Δημιουργούμε Ένα Καλύτερο Αύριο”. Μέσα στο ζεστό χώρο του καταφυγίου Μπάφι και έχοντας δίπλα του υποψήφιους δημοτικούς συμβούλους και συνεργάτες, ο περιφερειακός σύμβουλος Αττικής εξέφρασε την πρόθεσή του να μετατρέψει το Δήμο Αχαρνών, “από παράδειγμα προς αποφυγή σε παράδειγμα προς μίμηση, από πόλη γενέτειρα κακών ειδήσεων σε ευρωπαϊκή, σύγχρονη και ασφαλή πόλη” όπως χαρακτηριστικά ανέφερε.
Ο κ. Δαμάσκος τόνισε ότι στόχος δικός του και των συνεργατών του είναι να φτάσει ο Δήμος στην κορυφή και να σταματήσουν η αδιαφορία ,η αμέλεια , ο ωχαδερφισμός , η ανεντιμότητα και η διαφθορά στην κοινωνία των Αχαρνών και των Θρακομακεδόνων ενώ χαρακτήρισε την παραβατικότητα ως το νούμερο ένα πρόβλημα της περιοχής, για τον οποίο η διοίκησή του θα κηρύξει ανένδοτο πόλεμο. «Την 1η Σεπτεμβρίου 2019 που θα αναλάβουμε την διοίκηση του Δήμου, θα κάνουμε αυτό που πρέπει, αυτό που επιβάλλεται. Δεν θα δώσουμε καμία δικαιολογία στις κρατικές υπηρεσίες να μην κάνουν την δουλειά τους, ούτε ένα άλλοθι. Θα μπούμε στις προβληματικές περιοχές, θα ανοίξουμε δρόμους, θα τους φωτίσουμε, θα καθαρίσουμε και θα φτιάξουμε όλες εκείνες τις υποδομές που απαιτούνται έτσι ώστε να αλλάξει η κατάσταση και να ανατραπεί η κατάσταση. Πόλη με χαρακώματα, άβατα και γκέτο, δε θα υπάρξει πια» ανέφερε.
Παράλληλα, υπογράμμισε ότι θα δώσει ιδιαίτερη έμφαση στο κοινωνικό δίχτυ ασφαλείας για τους αδύναμους καθώς και στα έργα υποδομής που έχει ανάγκη η περιοχή, όπως τα αντιπλημμυρικά, η αποχέτευση ακαθάρτων, το ασφαλές οδικό δίκτυο και η κατασκευή πάρκου στη Λαθέα.
Ιδιαίτερη ήταν η αναφορά του στο θέμα της μετακίνησης του καζίνο, ξεκαθαρίζοντας πως δεν πρόκειται να επιτρέψει να γίνει η Πάρνηθα νεκροταφείο κτηρίων. «Η μεταφορά του καζίνο, χωρίς ταυτόχρονη εκπόνηση σχεδίου αξιοποίησης όλης της Πάρνηθας, όλων των κτηρίων, του τελεφερίκ, και των υποδομών της δεν θα γίνει αποδεκτή από κανένα πολίτη του Δήμου και σίγουρα όχι από εμάς. Ο μεγαλύτερος πνεύμονας της Αθήνας και σημείο περιβαλλοντικής αναφοράς για όλο το λεκανοπέδιο απειλείται από οικονομικά συμφέροντα» σημείωσε.
Τέλος, ο υποψήφιος δήμαρχος Αχαρνών ανακοίνωσε ότι θα έχει ανοιχτό διάλογο με φορείς, Συλλόγους και πολίτες, χαρακτήρισε ως κομβικής σημασίας τη συμμετοχή του κόσμου, γιατί “αυτή θα καθορίσει όλες τις προεκλογικές και μετεκλογικές αποφάσεις μας” και επεσήμανε ότι ο μεγάλος στόχος δεν είναι οι υποδομές αλλά, “η ανάκτηση της αξιοπρέπειας και του αυτοσεβασμού ως πολίτες των Αχαρνών. Να είναι περήφανοι για τον τόπο μας. Την αγάπη και την εκτίμηση του κόσμου στο πρόσωπό μου δεν τη διαπραγματεύομαι, δεν τη χαραμίζω, δεν τη διακινδυνεύω”.
Σημειώνεται, ότι την εκδήλωση προλόγισε η ηθοποιός Μαριάννα Τουμασάτου, η οποία είναι και δημότης της πόλης των Αχαρνών. Στην σύντομη εισαγωγή της, η Μαριάννα Τουμασάτου αφού ευχαρίστησε τους παρευρισκόμενους δήλωσε μεταξύ άλλων: «Αποφάσισα να κάνω αυτήν την υπέροχη βόλτα στην κορυφή του βουνού, για να σας παρουσιάσω, έναν νέο άνθρωπο του τόπου μας με πολύ μεγάλη όμως εμπειρία στην αυτοδιοίκηση, μια νέα δημοτική παράταξη, μια ωραία παρέα αξιόλογων συμπολιτών μας, που έχουν ελπίδα, όραμα και κυρίως αγάπη για την πόλη».
Μετά το τέλος της παρουσίασης, ακολούθησε εξαιρετικό παραδοσιακό γεύμα στους εκπροσώπους του Τύπου και τους συνεργάτες που είχαν ετοιμάσει οι υπεύθυνοι του καταφύγιου κατά το οποίο ο Χάρης Δαμάσκος είχε την ευκαιρία να συνομιλήσει με όλους.






















