ΑΧΑΡΝΕΣ
Συνεχείς βανδαλισμοί και καταστροφές στο Τατόι
27/03/2019 12:29
1 '
Συνεχείς βανδαλισμοί και καταστροφές σημειώνονται, σύμφωνα με τον σύλλογο φίλων Τατοϊου, στο πρώην βασιλικό κτήμα. Πριν λίγες εβδομάδες άγνωστοι αφαίρεσαν πάνω από την είσοδο του διευθυντηρίου το πορσελάνινο πλακάκι με το έμβλημα του Βασιλέως Γεωργίου που έστεκε εκεί για χρόνια. Με τους ισχυρούς ανέμους λεύκα έπεσε πάνω στο ετοιμόρροπο κτίριο του Οινοποιείου και γκρέμισε μέρος του μεσαίου και πλάγιου τοίχου του κτιρίου. Είχε παραβιαστεί και η πόρτα του κτιρίου του Τυροκομείου η οποία και ασφαλίστηκε από τους αστυνομικούς της φρουράς Τατοΐου.
Η συνεχιζόμενη αδιαφορία της Πολιτείας να προστατεύσει το Τατόι μας γεμίζει όλους οργή και θλίψη. Σε λίγα χρόνια αν δεν ανακοπεί αυτή η κατάσταση δεν θα έχει μείνει τίποτα όρθιο στο κτήμα. Συνεχίζει να υφίσταται μεγάλο θέμα τόσο με την υποστελέχωση της φρουράς του κτήματος όσο και με την έλλειψη περιπολικού αυτοκινήτου.
Ενημερώσαμε τυπικά τους αρμοδίους και δώσαμε το θέμα στη δημοσιότητα.
Εδώ μπορείτε να διαβάσετε την επιστολή του κ. Κώστα Σταματόπουλου στην Καθημερινή της 16ης Μαρτίου 2019.
http://www.kathimerini.gr/1014862/opinion/epikairothta/politikh/grammata-anagnwstwn
Εκ μέρους του ΔΣ,
Βασίλης Κουτσαβλής








