ΦΥΛΗ
Απολογισμός έργου και κοπή βασιλόπιτας για την Τεχνική Υπηρεσία Δήμου Φυλής
29/01/2025 10:42
1 '
Σε οικογενειακή ατμόσφαιρα και φόντο έναν χρόνο με πληθώρα έργων μπροστά, έκοψε την βασιλόπιτα η Τεχνική Υπηρεσία Δήμου Φυλής.
Ο αντιδήμαρχος Τεχνικών Υπηρεσιών Θανάσης Σχίζας ο οποίος κρατά, για 11η συνεχή χρόνια, τα ηνία αυτής της πλέον νευραλγικής υπηρεσίας, ευχαρίστησε τους εργαζόμενους για την καλή συνεργασία και ευχήθηκε υγεία και δύναμη σε όλους.
“Το έργο μας αφορά την εξέλιξη αυτού του Δήμου. Είμαστε εδώ και υλοποιούμε όλα αυτά που έχει οραματιστεί ο Χρήστος Παππούς” τόνισε ο κ. Σχίζας, σημειώνοντας πως το έργο που έχει παραχθεί έχει καταστήσει τον Δήμο έναν από τους κυρίαρχους της χώρας, αλλά και παράδειγμα στην Ευρώπη. Παράλληλα, σημείωσε ότι οι εργαζόμενοι στην Τεχνική Υπηρεσία είναι μια πολύ “δεμένη” ομάδα και μετά τόσα χρόνια είναι μια οικογένεια και τους ευχαρίστησε για όσα προσφέρουν στον Δήμο.

















