ΑΓΙΟΙ ΑΝΑΡΓΥΡΟΙ - ΚΑΜΑΤΕΡΟ
Με χαμόγελα και συγκίνηση έκλεισε ο 5ος κύκλος του ΕΔΑΠ Αγίων Αναργύρων–Καματερού
23/06/2026 14:41
2 '
Το επιστέγασμα μια χρονιάς γεμάτης γνώση, συμμετοχή και ουσιαστική επαφή των δημοτών με τη δια βίου μάθηση αποτέλεσε η τελετή αποφοίτησης του πέμπτου κύκλου σπουδών του ΕΔΑΠ Αγίων Αναργύρων–Καματερού, στον κατάμεστο χώρο του 1ου Δημοτικού Σχολείου Αγίων Αναργύρων. Οι «φοιτητές» του ΕΔΑΠ παρέλαβαν τις βεβαιώσεις παρακολούθησης, κλείνοντας έναν κύκλο διαλέξεων που, όπως φάνηκε από την ανταπόκριση του κόσμου, έχει πλέον ριζώσει στη συνείδηση της τοπικής κοινωνίας.

Στην τελετή παρευρέθηκε ο δήμαρχος Αγίων Αναργύρων–Καματερού Σταύρος Τσίρμπας, ο οποίος έχει συνδέσει τη δημοτική του θητεία με την ενίσχυση του θεσμού. Σε ανάρτησή του, ο δήμαρχος δεν έκρυψε τη συγκίνησή του για την ανταπόκριση των πολιτών, σημειώνοντας ότι δεν υπάρχει πιο όμορφο συναίσθημα για όσους εμπνεύστηκαν το ΕΔΑΠ από το να βλέπουν τον κόσμο «ευχαριστημένο, χαμογελαστό, διψασμένο για ακόμη περισσότερη μάθηση».

Το Ελεύθερο Δημοτικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο Αγίων Αναργύρων–Καματερού λειτουργεί ως ένας θεσμός ανοιχτής γνώσης για τους δημότες, με διαλέξεις που πραγματοποιούνται δια ζώσης και ηλεκτρονικά, ενώ η συμμετοχή είναι δωρεάν και οδηγεί στη χορήγηση βεβαίωσης παρακολούθησης από τον Δήμο. Η φετινή εαρινή περίοδος του ΕΔΑΠ ξεκίνησε στις 11 Φεβρουαρίου και ολοκληρώθηκε στις 11 Μαΐου με τα μαθήματα να πραγματοποιούνται κάθε Τετάρτη, στην αίθουσα εκδηλώσεων του 1ου Δημοτικού Σχολείου Αγίων Αναργύρων αλλά και διαδικτυακά.
Σημαντική είναι και η συμβολή του Γιώργου Καντζέλη, ο οποίος έχει συνδεθεί με τη λειτουργία και τον συντονισμό του ΕΔΑΠ, σε μια προσπάθεια που ξεπερνά τα στενά όρια μιας τυπικής εκπαιδευτικής δράσης και αποκτά χαρακτήρα ζωντανού δημοτικού θεσμού. Η παρουσία ανθρώπων που στηρίζουν οργανωτικά και ουσιαστικά τη συνέχεια του προγράμματος έχει συμβάλει ώστε το ΕΔΑΠ να αποκτήσει σταθερό ακροατήριο και αναγνωρίσιμη θέση στην πόλη.
Ο δήμαρχος Σταύρος Τσίρμπας, στην τοποθέτησή του, υπογράμμισε ότι ο κύκλος της μάθησης αποτελεί μέσο για την ευημερία, τη σταθερότητα και την ισορροπία της κοινωνίας. Όπως ανέφερε, η δημοτική αρχή είναι αποφασισμένη να διευρύνει και να αναπτύξει τον θεσμό, μεταφέροντας τη διά βίου μάθηση στη νοοτροπία της καθημερινότητας των δημοτών.






















