ΑΧΑΡΝΕΣ
Οι μαθητές του 4ου ΓΕΛ Αχαρνών τίμησαν την μνήμη των 57 θυμάτων στα Τέμπη
28/02/2024 11:09
Ανανεώθηκε 28/02/2024 11:10
1 '
Με τον δικό τους συμβολικό τρόπο οι μαθητές του 4ου ΓΕΛ Αχαρνών τίμησαν την μνήμη των 57 που χάθηκαν στο σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη πριν από έναν χρόνο.
Σχηματίζοντας με τις τσάντες τους τη φράση: «Δεν Ξεχνώ-57-Τέμπη» τα παιδιά απέτισαν φόρο τιμής στη μνήμη των θυμάτων, εκφράζοντας τη σιωπηλή διαμαρτυρία τους για τα όσα συνέβησαν στα Τέμπη.

Κοινοποιήστε την ανάρτηση:








