ΑΧΑΡΝΕΣ
Πετυχημένο κυνοφιλικό σεμινάριο από τον Κυνηγετικό Σύλλογο Δήμων Αχαρνών & Φυλής
22/05/2019 22:19
Ανανεώθηκε 23/05/2019 18:37
1 '
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Το Σάββατο 18 Μαΐου διεξήχθη το προγραμματισμένο κυνοφιλικό σεμινάριο που συνδιοργάνωσε ο Κυνηγετικός Σύλλογος Δήμων Αχαρνών & Φυλής, με τη διαδικτυακή ομάδα «ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΠΑΝΙΕΛΑΔΕΣ ΜΑΖΙ». Δωροθέτης της εκδήλωσης η ALFA GAME του κου Ασπρογέρακα Σπύρου, ο οποίος και παρακολούθησε το σεμινάριο με θέμα την υγεία των πιστών φίλων και συνοδοιπόρων στην αγαπημένη μας δραστηριότητα.
Στην αίθουσα εντευκτηρίου του συλλόγου ο ΚΤΗΝΙΑΤΡΟΣ DVM κος ΦΛΑΚΑΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ, εξήγησε αναλυτικά στους κυνόφιλους συναδέλφους θέματα πρόληψης, συμπτωμάτων και αντιμετώπισης προβλημάτων των σκύλων μας, απαντώντας ερωτήσεις και λύνοντας απορίες που προέκυψαν από την πραγματικά ενδιαφέρουσα συζήτηση που ακολούθησε.
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ Ο ΓΕΝ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
ΛΑΖΑΡΟΥ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΜΑΡΙΑΝΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ












