ΦΥΛΗ
“Πρόσω ολοταχώς” για τη συνεργασία του Δήμου Φυλής με τις Βρυξέλλες στον ενεργειακό τομέα – Πράσινο φως από το Δ.Σ. (βίντεο)
29/01/2025 13:09
1 '
Το “πράσινο” φως για τη συνεργασία του Δήμου Φυλής ως “δίδυμος” Δήμος με την πόλη των Βρυξελλών στον τομέα της ενεργειακής αυτονομίας έδωσε το Δημοτικό Συμβούλιο Φυλής, ανοίγοντας έτσι ένα νέο κεφάλαιο στην εξωστρέφεια του Δήμου.
Ο δήμαρχος Φυλής Χρήστος Παππούς εξέφρασε την πλήρη ικανοποίηση του για το γεγονός ότι ο Δήμος επιλέχθηκε να συνεργαστεί με τις Βρυξέλλες ύστερα από πρόταση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, με κριτήριο τις ενέργειες που έχει κάνει προς την κατεύθυνση της ενεργειακής και δημοκρατίας, οι οποίες τον καθιστούν πρωτοπόρο στην Ελλάδα.
Υπενθυμίζεται, ότι ο Δήμος Φυλής εντάχθηκε στο πρόγραμμα Twin Cities του NetZeroCities, μέσω της πρωτοβουλίας Empower – Empowering Local Energy Independence through Electricity Sharing and Solar Production, ενώ η συνεργασία του Δήμου Φυλής με τις Βρυξέλλες, βασίζεται στην ανταλλαγή τεχνογνωσίας και καλών πρακτικών στον τομέα της τοπικής παραγωγής και διαμοιρασμού ηλεκτρικής ενέργειας μέσω ανανεώσιμων πηγών.








