KARTERIS KENTRIKIKARTERIS KENTRIKI

HOT STORY

Συνάντηση Δημάρχου Ιλίου με τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ. Μέχρι το τέλος του 2022 η δημοπράτηση του έργου

19/10/2022 15:47
Ανανεώθηκε 19/10/2022 15:49
3 '
Συνάντηση Δημάρχου Ιλίου με τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ. Μέχρι το τέλος του 2022 η δημοπράτηση του έργου
ΕΛΤΑΕΛΤΑ
ΙΝΕΠΑΚΙΝΕΠΑΚ

Τη δέσμευσή του ότι μέχρι το τέλος του 2022 θα έχει δημοπρατηθεί η επέκταση της Γραμμής 2 του Μετρό επαναβεβαίωσε στον Δήμαρχο Ιλίου Νίκο Ζενέτο, ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ Νίκος Κουρέτας.

LOUMAKIS ORIZONTIALOUMAKIS ORIZONTIA
TELETES THOMAS ORIZONTIATELETES THOMAS ORIZONTIA

Ο Δήμαρχος Ιλίου συναντήθηκε με τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ, παρουσία του αντιδημάρχου Τεχνικών Έργων Γιώργου Φερεντίνου, στο πλαίσιο των τακτικών επαφών του με τους αρμόδιους φορείς, προκειμένου να ενημερώνεται για την πορεία του έργου.

Συζητήθηκε επίσης, η μελλοντική επέκταση της Γραμμής 4 προς Πετρούπολη, η οποία προβλέπεται να διασχίσει την πόλη του Ιλίου και να συναντηθεί με τη Γραμμή 2 στον σταθμό ΙΛΙΟΝ, επί των οδών Θηβών και Ελαιών.

Ο Δήμαρχος Ιλίου επανέλαβε ότι πρόκειται για ένα έργο κομβικής σημασίας στη Δυτική Αττική, που θα βελτιώσει τον συγκοινωνιακό χάρτη, θα διευκολύνει σημαντικά την καθημερινότητα των κατοίκων της και θα συμβάλει στην ανάπτυξη, τον εκσυγχρονισμό, αλλά και τη μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος της περιοχής.

Χρονοδιάγραμμα, σταθμοί, επιβατική κίνηση

Η επέκταση της Γραμμής 2 προς Ίλιον είναι έργο προϋπολογισμού 350 εκ. ευρώ το οποίο αναμένεται να δημοπρατηθεί το προσεχές διάστημα και να ολοκληρωθεί σε περίπου 4 χρόνια μετά την εκκίνησή του . Οι τρεις σταθμοί που θα δημιουργηθούν, θα βρίσκονται στα εξής σημεία:

  • Παλατιανή: Επί της οδού Θηβών σε απόσταση περίπου 1.300 μ. βόρεια του σταθμού Ανθούπολη
  • Ίλιον: Επί της οδού Θηβών 1.000 μ. βορειότερα του σταθμού Παλατιανή
  • Άγιος Νικόλας: Επί της Οδού Αγίου Νικολάου στο Ίλιον

Με την παράδοση των τριών σταθμών στους πολίτες, αυτοί θα μπορούν να μετακινούνται από Ίλιον στο Σύνταγμα (και το αντίστροφο) σε περίπου 20 λεπτά και από το Ίλιον στην Ομόνοια (και το αντίστροφο) σε περίπου 15 λεπτά.

Η επιβατική κίνηση εκτιμάται ότι θα ανέρχεται συνολικά σε επιπλέον 51.000 επιβάτες ημερησίως, ενώ θα δημιουργηθούν περίπου 5.000 νέες θέσεις εργασίες.

Υπενθυμίζεται ότι η Γραμμή 2 περιλαμβάνει 20 σταθμούς και με την επέκτασή της θα φτάσουν τους 23, οι οποίοι θα είναι οι εξής: Ανθούπολη, Περιστέρι, Άγιος Αντώνιος, Σεπόλια, Αττική, Σταθμός Λαρίσης, Μεταξουργείο, Ομόνοια, Πανεπιστήμιο, Σύνταγμα, Ακρόπολη, Συγγρού-Φιξ, Νέος Κόσμος, Άγιος Ιωάννης, Δάφνη, Άγιος Δημήτριος, Άλιμος, Αργυρούπολη, Ελληνικό, Άγιος Νικόλας, Παλατιανή, Ίλιον.

Μελλοντική επέκταση προς Αχαρνές

Επιπλέον, σχεδιάζεται να μπει σε φάση υλοποίησης η επέκταση από την ΑΝΘΟΥΠΟΛΗ μέχρι το σταθμό ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ στα σύνορα Ιλίου και Καματερού και να υπάρξει σε δεύτερη φάση η επόμενη επέκταση που ουσιαστικά θα καλύψει τρεις ακόμα μεγάλες πληθυσμιακά περιοχές.

Οι ίδιες πηγές αναφέρουν πως η επόμενη επέκταση στην περιοχή, θα περιλαμβάνει κατά πάσα πιθανότητα 3 νέους υπόγειους σταθμούς. Ο πρώτος θα είναι στο Καματερό (πιθανόν επί της λεωφόρου Φυλής). Ο δεύτερος θα είναι κάτω από την Αττική Οδό όπου θα είναι και σταθμός σύνδεσης με τον Προαστιακό Σιδηρόδρομο στο Ζεφύρι και ο τρίτος θα είναι στο Μενίδι με πιθανότερη κατάληξη κάποιο σημείο στο κέντρο της πόλης.

Μάλιστα για την συγκεκριμένη επέκταση βρίσκονται σε εξέλιξη αυτή την εποχή τοπογραφικές εργασίες. Είναι το πρώτο από τα πολλά βήματα που χρειάζεται να πραγματοποιηθούν για να μπορέσει κάποια στιγμή στο μέλλον να ωριμάσει το έργο μελετητικά και μπορέσει έχοντας βρει και χρηματοδότηση να δημοπρατηθεί.

MYSTERY POT PROTIMYSTERY POT PROTI
Κοινοποιήστε την ανάρτηση: