ΑΧΑΡΝΕΣ
Το 2ο Εσπερινό ΕΠΑΛ Αχαρνών συμμετέχει σε εκπαιδευτική δράση στη Σαμψούντα με το Πρόγραμμα Erasmus+ «MedDiet4Health»
30/09/2024 10:57
2 '
Στο πλαίσιο του Προγράμματος Erasmus+ με τίτλο «Mediterranean Diet for Overall Health» (MedDiet4Health) Pr.n.: 2023-2-EL01-KA210-VET-000183592, τέσσερις (4) εκπαιδευτικοί από το 2ο Εσπερινό ΕΠΑΛ Αχαρνών και τέσσερις (4) μαθητές του Τομέα Γεωπονίας, Τροφίμων & Περιβάλλοντος θα συμμετάσχουν στην δραστηριότητα «Project Framework» που θα διεξαχθεί από 1 έως 4 Οκτωβρίου 2024 στη Σαμψούντα της Τουρκίας. Η ΜΚΟ USGGED (International Samsun Youth Entrepreneurship and Education Association) θα φιλοξενήσει τα δύο ελληνικά σχολεία (2ο Εσπερινό ΕΠΑΛ Αχαρνών και 1ο ΕΠΑΛ Ναυπάκτου) καθώς και το σχολείο από τη Σλοβακία (Gymnázium Cyrila Daxnera) που συμμετέχουν στη σύμπραξη. Στόχος είναι να γίνουν οι απαραίτητες προσαρμογές στο ψηφιακό μάθημα, λαμβάνοντας υπόψη τις απόψεις των μαθητών που συμμετείχαν στην πιλοτική εφαρμογή, ώστε να υλοποιηθεί στα σχολεία μέσω Twinspace/eTwinning κατά τη φετινή σχολική χρονιά.
Οι μαθητές θα συνεργαστούν σε διεθνείς ομάδες, θα παρακολουθήσουν σεμινάρια σχετικά με την οργάνωση καμπανιών ευαισθητοποίησης και τον ψηφιακό εγγραμματισμό, ενώ θα επισκεφθούν φορείς Δευτεροβάθμιας και Τριτοβάθμιας Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης, καθώς και ένα Κέντρο Επιστημονικής Ανακάλυψης. Επιπλέον, θα γνωρίσουν θερμοκήπια κάθετης καλλιέργειας και θα συμμετάσχουν σε πολιτιστικές ανταλλαγές και ξεναγήσεις στην περιοχή.
Σκοπός του προγράμματος στο οποίο το 2ο Εσπερινό ΕΠΑΛ Αχαρνών έχει το συντονιστικό ρόλο, είναι ο σχεδιασμός και η από κοινού δοκιμή ενός καινοτόμου ψηφιακού εκπαιδευτικού μαθήματος με ποικίλες πτυχές γύρω από τα τρόφιμα, δομημένο σε τρεις ενότητες STEM:
- Προσέγγιση του ζητήματος της Κλιματικής Αλλαγής και της περιβαλλοντικής συμπεριφοράς στις σχολικές τάξεις,
- Συνολική υγεία και διατροφή εναρμονισμένες με τις αρχές της βιωσιμότητας,
- H Μεσογειακή Διατροφή ως Πρότυπο για την επίτευξη της υγείας του ανθρώπου και του περιβάλλοντος.
ώστε να αναπτυχθεί επιστημονικός προβληματισμός για θέματα τροφίμων, να εφοδιαστούν οι μαθητές με τις κατάλληλες 7C’s και ψηφιακές δεξιότητες για τα ακαδημαϊκά επιτεύγματα και τη μελλοντική απασχολησιμότητά τους.