KARTERIS KENTRIKIKARTERIS KENTRIKI

ΑΧΑΡΝΕΣ

Το λεωφορείο της ανακύκλωσης κάνει στάση στον Δήμο Αχαρνών

05/03/2024 10:51
Ανανεώθηκε 05/03/2024 11:03
1 '
ΛΕΩΦΟΡΕΙΟ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗΣ ΘΡΑΚΟΜΑΚΕΔΟΝΕΣ
ΕΛΤΑΕΛΤΑ
ARIS BANNERARIS BANNER

Το λεωφορείο της ανακύκλωσης, το 1ο παγκοσμίως κινητό «Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης και Ανακύκλωσης» βρίσκεται στον Δήμο Αχαρνών και συγκεκριμένα στους Θρακομακεδόνες με στόχο να ενθαρρύνει νέα παιδιά, μαθητές και μαθήτριες, να ανακυκλώσουν – αφού μέσα στο λεωφορείο υπάρχει αυτόματο μηχάνημα ανακύκλωσης πλαστικών και μεταλλικών συσκευασιών- και να συμμετέχουν σε διαδραστικές ενέργειες με θέμα την προστασία του περιβάλλοντος.

Στην στάση του στους Θρακομακεδόνες το λεωφορείο επισκέφτηκαν οι αντιδήμαρχοι Δημήτρης Κωφός και Χρύσανθος Κόνταρης οι οποίοι ενημερώθηκαν από τους υπεύθυνους για το ταξίδι της ανακύκλωσης και τα αποτελέσματά του.

Το λεωφορείο θα παραμείνει 2 ημέρες στους Θρακομακεδόνες και συνολικά 15 ημέρες στον Δήμο μας.

MYSTERY POT PROTIMYSTERY POT PROTI
Κοινοποιήστε την ανάρτηση: