ΑΧΑΡΝΕΣ
Αχαρνές: Αυτό είναι το νέο Δ.Σ της Αναπτυξιακής Αχαρνών
07/02/2024 13:08
Ανανεώθηκε 07/02/2024 13:10
1 '
Σε σώμα συγκροτήθηκε στις 5 Φεβρουαρίου το Διοικητικό Συμβούλιο, της “Αναπτυξιακής Αχαρνών- Αναπτυξιακός Οργανισμός Τοπικής Αυτοδιοίκησης”.
Πρόεδρος της Αναπτυξιακής Αχαρνών, μετά από πρόταση του Δημάρχου Αχαρνών, αναδείχθηκε ο δημοτικός σύμβουλος, Οδυσσέας Καμπόλης. Αντιπρόεδρος τοποθετήθηκε η Διονυσία Μπομπόνη και στη θέση του διευθύνοντος συμβούλου εκλέχθηκε το μέλος της Αναπτυξιακής, Ιωάννης Μίχας.
Εκτελεστικό μέλος με αρμοδιότητα προτάθηκε και εκλέχθηκε ο κ. Σωτήρης Μπίστας, απόστρατος Αξιωματικός του Στρατού Ξηράς (Συνταγματάρχης ε.α.).
Ο πρώην πρόεδρος της Πρωτοβάθμιας Σχολικής Επιτροπής, Χαράλαμπος Ορφανίδης αναλαμβάνει μετά την εκλογή του καθήκοντα εκτελεστικού μέλους.
Τα υπόλοιπα μέλη:
- Μαρία Μπούκη ως μέλος.
- Όλγα Παυλίδου ως μέλος.
- Ιωάννης Αβραμίδης ως μέλος.
- Γεώργιος Δέδες ως μέλος.
Κοινοποιήστε την ανάρτηση:








