Αχαρνές: Στον Μύλο των ξωτικών μας πάει ο σύλλογος γονέων του 6ου ΓΕΛ Αχαρνών
10/12/2023 17:23
1 '
Ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του 6ου ΓΕΛ Αχαρνών μας καλεί σε μονοήμερη εκδρομή στον Μύλο των Ξωτικών, στις 17 Δεκεμβρίου, για να μπούμε στο κλίμα των ημερών.